(( شـــفـــت ))

شخصی - تحلیلی

(( شـــفـــت ))

شخصی - تحلیلی

وبلاگ ((شفت)) یک وبلاگ شخصی - تحلیلی است که در واقع به بررسی مسائل مهم و دغدغه های متفاوت حول محورهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در شهرستان شفت می پردازد. امید است با نظرات شما خوانندگان محترم و ارائه راهکار و پیشنهادات مختلف، گامی در جهت توسعه شهرستان زیبای شفت برداشته باشیم.
(با توجه به رعایت حقوق معنوی و رعایت اصل امانتداری استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلامانع است)
بایگانی
نویسندگان

انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر شفت بدون تغییر به پایان رسید.

در سال دوم شورای دوره چهارم باز هم حسن رضایی بعنوان رئیس، غلامرضا راد بعنوان نائب رئیس، امیر (سامان) صادقی بعنوان خزانه دار، بهروز جلیلی بعنوان سخنگو و علی مهدوی هم بعنوان منشی انتخاب شدند. باید ببینیم در سال دوم از عمر این دوره ی شورا چه تغییراتی را در فضای عمرانی، فرهنگی و... شهر شفت مشاهده خواهیم نمود. البته در سال گذشته فعالیتهای عمرانی و فرهنگی خوبی را در شهر شفت شاهد بودیم و میتوان نمره قبولی را به اعضای شورای چهارم در شهر شفت داد. فقط درمورد انتخاب شهردار بومی (که از قول های انتخاباتی تک تک این دوستان، به خصوص نائب رئیس شورا بود) میتوان انتقاد نمود. همچنین از بعضی ساخت و سازهای غیرقانونی که عقب نشینی را رعایت نکرده اند و شهرداری هم سکوت اختیار کرده است میتوان بعنوان یک نقطه منفی دیگر این دوره از شورا یاد کرد. به هرحال برای این دوستان در کسوت خدمتگزاری مردم در شورای شهر آرزوی موفقیت مینماییم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۵
شفتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی