(( شـــفـــت ))

شخصی - تحلیلی

(( شـــفـــت ))

شخصی - تحلیلی

وبلاگ ((شفت)) یک وبلاگ شخصی - تحلیلی است که در واقع به بررسی مسائل مهم و دغدغه های متفاوت حول محورهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در شهرستان شفت می پردازد. امید است با نظرات شما خوانندگان محترم و ارائه راهکار و پیشنهادات مختلف، گامی در جهت توسعه شهرستان زیبای شفت برداشته باشیم.
(با توجه به رعایت حقوق معنوی و رعایت اصل امانتداری استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلامانع است)
بایگانی
نویسندگان

چند روز پیش بود که انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر رشت برگزار شد و طی آن دکتر جمشیدی چناری جای خود را به عباس صابر داد تا صابر در سال دوم از عمر این دوره ی شورا بر صندلی ریاست شورای کلان شهر رشت تکیه زند.

جمشیدی

حرف و حدیث های زیادی پیرامون این تغییر مطرح شد...

 

برای مثال گفته شد دکتر جمشیدی با این تغییر خود را برای کاندیداتوری انتخابات آتی مجلس از حوزه انتخابیه رشت آماده می کند، که وی در این رابطه طی مصاحبه ای ابراز کرد: هیچ برنامه ای برای کاندیداتوری مجلس ندارد.

 

حال باید منتظر ماند و دید که دکتر جمشیدی آینده سیاسی خود را با ورود به ساختمان بهارستان ادامه می دهد یا خیر...!

 

اما ذکر یک نکته خالی از لطف نیست و آن اینکه چرا دکتر جمشیدی که از نیروهای خوش فکر ، خوب و تحصیلکرده شهرستان شفت به کاندیداتوری در حوزه انتخابیه فومن و شفت نمی اندیشد؟

 

البته بر کسی پوشیده نیست که رئیس اسبق شورای شهر رشت در مرکز استان شناخته شده تر و شانس بیشتری برای ورود به خانه ملت دارد. اما این سوال را از خودمان و او پرسیده ایم که چرا از وجود چنین نیروهایی نباید برای منطقه شفت و فومن استفاده کنیم؟

 

بی شک با ورود دکتر جمشیدی میتوان از وی بعنوان یک نیروی قویِ شفتی در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی در فومن و شفت نام برد که می تواند معادلات انتخاباتی در این دو شهرستان را دست خوش تغییرات کند...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۷
شفتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی