(( شـــفـــت ))

شخصی - تحلیلی

(( شـــفـــت ))

شخصی - تحلیلی

وبلاگ ((شفت)) یک وبلاگ شخصی - تحلیلی است که در واقع به بررسی مسائل مهم و دغدغه های متفاوت حول محورهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در شهرستان شفت می پردازد. امید است با نظرات شما خوانندگان محترم و ارائه راهکار و پیشنهادات مختلف، گامی در جهت توسعه شهرستان زیبای شفت برداشته باشیم.
(با توجه به رعایت حقوق معنوی و رعایت اصل امانتداری استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلامانع است)
بایگانی
نویسندگان

طبق شنیده ها گویا رایزنی ها و دیدارها و گفتگوهایی مبنی بر کاندیداتوری عده ای از جوانان شهر شفت برای  دور آینده شورای اسلامی شهر شفت  از هم اکنون که حدود 3 سال تا آن انتخابات زمان باقی است آغاز گردیده.

در این بین اسامی جالبی به گوش میرسد که گفتیم بد نیست با خوانندگان وبلاگ ((شفت)) در میان بگذاریم.

کاندیداهای جوانی که برای دور آینده از آنها نام برده می شود آقایان: نیما فرخنده، میلاد غلامزاده، حنظله راد، یاسر تقی زاده، مجتبی دژآهنگ، محمدجواد شمسی پور، حامد نقوی، امین میرزایی نیا، مسعود راد، سید علی موسویان، علی رحمتی و... هستند.

شنیده ایم این جوانان حتی دیدارهایی با بزرگان شهر شفت نیز داشته اند و و درحال بررسی فضا برای ورود به این عرصه می باشند.

البته جوان گرایی مورد حمایت همه و حرکت مثبتی است، اما باید دقت شود که جوان گرایی با پشتوانه تجربه ریش سفیدان و بزرگان امر عجین شده تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۰
شفتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی